neljapäev, 10. juuli 2008

Stem - Near Death Experience



Täna jäi mul karp lahti.. "The Beast from the Great Beyond´i" video tundus juba eesti bändi ohta liiga hea siis "Near Death Experience" lööb kõik, mis siin maal tehtud on. Natuke naljakas on näha nii noori tegelasi, nii tõsiseid ameteid pidamas aga noh kiire maailm ja peale paarikordset video vaatamist, see enam ei häiri. Tuleb tunnistada, et ma hakkan oma sõnu sööma ja esimesel võimalusel soetan "Marble Men´i" plaadi. kõige selle ilusa juures ei tea ma, kas ma mõnda nende livet julgen vaatama minna, sest eelmine oli suht fiasko. Kuna üks laujatest otsustas kitarri kaela riputada ja sellega mitte midagi teha, siis kadus kogu asja tõsidus minu jaoks ära. Kuid videod annavad lootust sellele, et sellel bändil on suur tulevik ees. Vähemalt ise loodan seda, et paari aasta pärast nad ühel riiulil o3, Solwaigi ja East Trading Wangiga ei ole. Edu kuttidele.

ah jah lingid kah..
http://www.myspace.com/stem
http://www.stemonline.ee/

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kui Sa pole juhuslikult juba tuttav sellega siis soovitan Kanada bändi "Strapping Young Lad", Devin Townsend'iga eesotsas.